SIKÇA SORULAN SORULAR

Neden elektronik bilet sistemine geçildi ?

6222 sayılı Sporda Şiddet ve Düzensizliğin Önlenmesine Dair Kanun ile uygulamaya alınan Elektronik Bilet Sistemi ile sporda şiddet olaylarının azaltılması, insanların küfür ve şiddetin olmadığı tribünlerde karşılaşmaları seyredebilmesi, biletsiz seyircilerin giriş yapmasının önlenmesi, çocuk ve kadınların daha çok stadyumlara gelmesinin sağlanması, şiddete ve olumsuz tezahüratlara sebep olan bireylerin tespit edilerek müsabakalardan men edilmesi ve karaborsa bilet satışını engellemek amacıyla geliştirilmiştir.

Elektronik Bilet nedir?

Elektronik Bilet; kağıt biletin yerini alan, Passolig Kart'ına yüklenen, maça giriş hakkıdır.

Passolig Kart nedir?

Spor Toto Süper Lig ve Spor Toto 1. Lig’in müsabakalarına giriş kartınızdır. Satın aldığınız maç biletlerini Passolig Kart’a yükleyerek; sıra beklemeden, zaman kaybetmeden maçlara giriş yapabilir; aynı zamanda Passolig Kart’ın size sunduğu özel kampanyalardan yararlanabilirsiniz.  Passolig Kart, hayatınızı zenginleştiren bir banka kartı, kredi kartı ve kulüp taraftar kartıdır.

Kimler Passolig Kart’ı almalıdır?

7 yaşını doldurmuş herkes maçlara giriş yapabilmek için Passolig Kart sahibi olmalıdır. Bir karta birden fazla bilet yüklenemediği gibi başkasının kartıyla maça girmek de mümkün değildir. 7 yaşını doldurmuş taraftarlar, www.passolig.com.tr sayfasındaki başvuru formunu doldurarak Passolig Cüzdan Ön Ödemeli Kart sahibi olabilirler.

Passolig Kart'ımla çocuğumu maça sokabilir miyim?

7 yaşını doldurmuş herkes maçlara giriş yapabilmek için Passolig Kart sahibi olmalıdır. 7 yaş ve üstündeki  çocuğunuz dahil herkesin Passolig Kart'ı alması gerekmektedir. 

Passolig Kart ile maçlara girmek dışında hangi hizmetlerden yararlanabileceğim?

Nakit olarak başka banka hesabınızdan Passolig Kart'ınıza EFT yapabilir, Türkiye çapındaki binlerce N Kolay işlem merkezleri 'nden ve tüm PTT şubeleri ile PTTmatik’lerden kolaylıkla para yükleyebilirsiniz. Ayrıca dilerseniz başka banka kartlarınızdan da kartınıza yükleme yapabilirsiniz.

Passolig Kart'ımı nasıl alırım?

Passolig Kart'ınızı https://www.passolig.com.tr/ adresinden, Passo Mobil Uygulamasından ve belirli stadyum gişelerinden istenilen ve gerekli olan bilgileri girerek alabilirsiniz.

Passolig Kart ücretli mi?

14.04.2011 tarihinde Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe alınan 6222 sayılı Sporda Şiddet ve Düzensizliğin Önlenmesine Dair Kanun'da yer alan hükümler nedeniyle uygulamaya giren E-Bilet sistemine uygun üretilen Passolig Kartlarından yıllık olarak E-Bilet Yıllık Kullanım Bedeli tahsil edilir. Kulüp bazında 22,12 TL, 22,50 TL, 29 TL, 30 TL, 35,50 TL, 39 TL ve 41,50 TL olarak yedi farklı yıllık E-Bilet Yıllık Kullanım Bedeli mevcuttur. E-Bilet Yıllık Kullanım Bedeli senede bir defa tahsil edilir, her yıl E-Bilet kullanım süresi uzatılarak kullanılabilir.

PASSO nedir?

Passolig Kart sahiplerinin 7/24, cepten ve bilgisayarlarından maç bileti satın alabilecekleri platformun adıdır.

PASSO'ya neden üye olmalıyım?

Spor Toto Süper Lig ve Spor Toto 1. Lig müsabakalarına ait biletleri online satın alabilmeniz için PASSO'ya üye olmanız gerekmektedir. PASSO’ya üyelik ücretsizdir, üye olurken herhangi bir bedel ödemezsiniz. Üye olmak için hemen tıklayın!

PASSO’ya nasıl üye olurum?

  • Ana sayfada “Üye ol” butonuna ya da buraya tıklayınız.
  • Passolig Kart başvurusunda kullandığınız TC Kimlik ve cep telefonu numaranızı giriniz.
  • Şifrenizi oluşturunuz.
  • Üyeliğiniz tamamlanmıştır.

Bilet tanımlama nedir? 

Passolig Kart'ınıza satın almak istediğiniz bileti/kombine bileti yükleme işlemidir. Tanımlama aşamasında sistem; TC Kimlik veya pasaport numaranız ile Passolig Kart'ınızın olup olmadığını, satın almak istediğiniz maça daha önce alınmış bilet veya kombinenizin olup olmadığını ve kanun gereği stadyuma girişlere yasaklı kişi listesinde olup olmadığınızı sorgular. Biletinizi satın alıp, kartınıza tanımladığınızda artık herhangi bir yerden bilet teslim almanıza gerek olmadan, Passolig Kart'ınız ile stadyuma gidip rahatça maça giriş yapabilirsiniz. 

Passo.com.tr üzerinden maç biletimi nasıl satın alırım?

  • Siteye Üye girişi yapın,
  • Eğer yeterli bakiyeniz yoksa Passolig Kart'ınıza para yükleyin,
  • Bilet almak istediğiniz maçı seçin ve satın al butonuna basın,
  • Satın almak istediğiniz tribün, blok ve adet bilgilerini girin,
  • Koltuğunuzu seçin,
  • TC Kimlik numaranızı girin ve seçtiğiniz koltuğu TC Kimlik numaranıza tanımlayın,
  • Passolig Kart ile ödemenizi yapın,
  • Biletiniz kartınıza tanımlansın.
  • Satın aldığınız bilete ilişkin bilgiler size SMS ve e-posta kanalıyla bildirilecektir.

Passo Mobil Uygulaması’nı kullanarak hangi stadyumlarda maça girebilirim?

Passo Mobil Uygulaması’nda bulunan “Maça Gir” butonuna tıklayıp, cep telefonunuzun teknik özelliğine göre otomatik olarak ekrana çıkan QR kodu veya NFC ekranını turnikede okutarak maça girebilirsiniz. 

Mobil uygulama ile maça giriş Spor Toto Süper Lig ve Spor Toto 1.Lig’de mücadele eden tüm takımların stadyumlarında geçerlidir.

Stada Passo Mobil Uygulaması ile giriş yapabilmem için bilet almam yeterli mi?

Bilet alımından itibaren hem el terminalleri hem de turnikelerde telefonlarınızdaki Passo Mobil Uygulaması’ndaki “Maça Gir” buttonuna tıklayarak giriş yapabileceksiniz.

Passo Mobil Uygulaması ile stadyuma giriş özelliğini nasıl kullanabilirim?

Kullanıcının uygulamayı indirdikten sonra en az 1 kere uygulamaya TC Kimlik numarası ve cep telefonu ile giriş yapıp ardından www.passo.com.tr şifresi ile login olması gerekmektedir. Daha sonrasında ikinci kez login olmasa bile stada giriş yapabileceklerdir.

Passo Mobil Uygulaması ile stada giriş hangi versiyon ile yayında olacak?

Stada giriş özelliği 1.2.0 versiyonundan sonar geçerli olacaktır. Versiyonu kontrol etmek için Profil üzerinden Ayarlar menüsünden görebilirsiniz.

Telefonum NFC’yi desteklemiyor ne yapabilirim?

NFC desteklemeyen cihazlarınızdan QR Code ile stada girilirsiniz. Uygulama bu durumu otomatik kontrol edecektir. Sizin QR ya da NFC kullanımını düzenlemek için ek bir işlem yapmanıza gerek olmayacaktır.

Passo Mobil Uygulaması üzerinden Passolig başvurusu yaptığımızda maça girmek için ne kadar beklememiz gerekiyor?

Maç biletini aldıktan sonra telefonunuzu kullanarak hiç beklemeden maça girebilirsiniz. Mobil uygulama sayesinde maç biletini alarak, tek geçişlik karta ihtiyaç duymadan maça giriş yapabilirsiniz.

Passo Mobil Uygulaması’nı kullanarak hangi stadyumlarda maça girebilirim?

Passo Mobil Uygulaması’nda bulunan “Maça Gir” butonuna tıklayıp, cep telefonunuzun teknik özelliğine göre otomatik olarak ekrana çıkan QR kodu veya NFC ekranını turnikede okutarak maça girebilirsiniz. Mobil uygulama ile maça giriş Spor Toto Süper Lig ve Spor Toto 1.Lig’de mücadele eden tüm takımların stadyumlarında geçerlidir.

Passo Mobil ile birlikte Passolig Kartını da yanımızda taşımamız gerekecek mi?

Passolig Kartı olmayanların öncelikle mobil uygulamayı indirmeleri gerekmektedir. Mobil uygulamadan Passolig Kart başvurusunda bulunup maç biletinizi alabilirsiniz, sonrasında Passo Mobil Uygulama ekranını turnikelere okutarak stada giriş yapabilirsiniz.

Passolig Kart sahibi iseniz; uygulamaya login olup, gitmek istediğiniz maç biletini almanız yeterli olacaktır. Stadyuma Passo Mobil Uygulama ekranını turnikelere okutarak stada giriş yapabilirsiniz.

Maç biletini web sitesinden aldım yine de Passo Mobil ile giriş yapabilir miyim?

Passo Mobil’e giriş yaptığınızda da biletinizi görüntüleyebilir uygulama ile de stadyuma giriş yapabilirsiniz.

Engelliyim, ücretsiz olarak maça gidebilir miyim?

Engelli vatandaşlarımızın maç gününden en az 2-3 gün önce kulübe giderek bildirimde bulunması gerekmektedir. Kulübün engelli kontenjanı var ise, ücretsiz biletlerini Passolig Kartlarına tanımlatabilirler. Tanımlama esnasında Başbakanlık Engelli Kart ibrazı zorunludur.

Satın alınan biletler nereden teslim alınabilir?

Biletinizi satın aldıktan sonra herhangi bir yerden teslim almanıza gerek yoktur. Satın aldığınız bilet otomatik olarak Passolig Kart'ınıza tanımlanır ve maç günü Passolig Kart'ınızla stadyuma giderek gönül rahatlığıyla maça giriş yapabilirsiniz.
Biletinize ait koltuk bilgileri satın alma işlemi tamamlandıktan sonra e-posta ve SMS ile iletilecektir.


Blok/Sıra/Koltuk Bilet bilgilerine nasıl ulaşabilirim?

Bilet detaylarınızı öğrenmek için;
• Koltuk yazıp boşluk bırakıp TC Kimlik numaranızı 6033'e yazarak SMS gönderebilir*
• www.passo.com.tr'den "Üye Girişi" yaparak "Biletlerim" sekmesinden görüntüleyebilir
• Passo Mobil Uygulaması Biletlerim sekmesinden görebilir
• Veya 0850 724 33 44 numaralı İletişim Merkezi'ni arayarak bilet detaylarına ulaşabilirsiniz.
*Göndereceğiniz her mesaj için GSM operatörünüz tarafından, sizden 1 kısa mesaj ücreti alınmaktadır. Passolig tarafından gönderilen mesajlar için size herhangi bir ücret yansıtılmamaktadır.

Passolig Kart başvurusu yaptım. Ancak kartım hala ulaşmadı. Buna rağmen bilet satın alabilir miyim?

Maç bileti alabilmek için Passolig Kart başvurunuzu tamamlamanız yeterlidir. Kartınıza yeterli bakiyeyi yükleyip web sitemizden üye girişi yaparak kolayca biletinizi alabilirsiniz. Kartınıza para yüklemek için tıklayınız.

Maç günü Passolig Kart’a başvursam maça gidebilir miyim?

Karta başvururken kullandığınız TC kimlik ya da pasaport numaranızla satın alacağınız biletler hesabınıza tanımlanacaktır. Karşılaşma günü Passo Mobil Uygulaması ile veya TC Kimlik numarası bulunan bir kimliğiniz ya da pasaportunuzla stadyumdaki gişelerden Pass Kart temin ederek, tribündeki yerinizi alabilirsiniz. Bu işlem için hiçbir ücret ödemeniz gerekmeyecektir.

Passolig Kartı henüz ulaşmayanlar, maça girebilir mi?

En az bir adet sonuçlandırılmış Passolig Kart başvurunuz varsa ancak kartınız henüz size teslim edilmemiş ise stadyum gişelerinden ücretsiz bir şekilde Passolig Tek Girişlik Pass Kart temin edebilir veya Passo Mobil Uygulaması ile maça giriş yapabilirsiniz.

Maça giderken Passolig Kartımı unuttum, maça girebilir miyim?

Passo Mobil Uygulaması ile veya stadyum gişesinden 15 TL karşılığında alınacak Tek Girişlik Pass Kart ile maça giriş yapılabilir.

Tek Girişlik Pass Kart nedir?

Passolig Kart'ınız elinize ulaşmadığında ya da kartınızı unuttuğunuzda maç günü verilen geçici kartlara verilen addır.
Tek Girişlik Pass Kart almak için, Passolig Kart’a başvuru işlemlerini tamamlamış olmak ve TC Kimlik numaranıza bilet yüklenmiş olma zorunluluğu vardır. Passolig Kart’a başvurmamış ve TC Kimlik numarasına bilet tanımlanmamış kişiler Tek Girişlik Pass Kart alamazlar.

Tek Girişlik Pass Kart birden fazla maç için kullanabilir mi?

Maçtan sonra Tek Girişlik Pass Kart geçersiz olacaktır.

Tek Girişlik Pass Kart’ı başkası kullanabilir mi?

Tek Geçişlik Pass Kart alan kişi adına tanımlıdır. Başka biri tarafından kullanılamaz.

Nereden maç bileti satın alabilirim?

www.passo.com.tr üzerinden, Passo Mobil Uygulaması'ndan, 0850 724 33 44 numaralı Passolig İletişim Merkezi'ndeni N Kolay İşlem Merkezlerinden, stadyum gişelerinden bilet satın alabilirsiniz.

Birden fazla maç bileti satın alabilir miyim?

Bir maç için Passolig Kartınızla kulübün ilgili maç için açıkladığı maksimum sayıda bilet alabilirsiniz. Ancak 6222 sayılı Sporda Şiddeti ve Düzensizliğin Önlenmesine Dair Kanun gereği Passolig Kartınıza sadece bir bilet tanımlayabilirsiniz. Birden fazla bilet aldığınız durumlarda, her bir biletin Passolig Kart sahibi bir TC Kimlik numarasına veya pasaport numarasına tanımlanması gerekmektedir.

Maçlara ailemle gidiyorum, tek bir Passolig Kart ile tüm ailemi maçlara götürebilir miyim?

Maça girecek herkesin bir Passolig Kart'ı olması ve bu karta tanımlanmış bir bileti olması gerekmektedir. 7 yaşını doldurmamış çocuklar için Passolig Kartı gerekmemektedir.

Passolig Kartımın üzerinde logosu bulunan kulübün maçları dışındaki farklı takımların maçlarına da giriş yapabilir miyim?

Evet yapabilirsiniz. Ancak, kartınızın üzerinde logosu bulunan kulübün maçları dışındaki maçlar için kulüpler, kendi logolu kartlarına öncelikli bilet satışı yapabilirler. Satılacak bilet kalması durumunda, kulübün belirlediği tarihte diğer takımlara ait logolu kartlara genel satış başlayacaktır.

Aynı maç için hem ev sahibi hem de misafir takım logolu Passolig kartım var, maça giriş yapabilir miyim?

İl ya da İlçe Spor Güvenlik Kurulu tarafından logo kısıtlaması kararı alındı ise ya da ev sahibi kulübün diğer logolu kartlarla ilgili kısıtlama kararı var ise ve hem ev sahibi hem de misafir takım logolu kartınız var ise ilgili müsabaka için maç bileti alamazsınız. Kulüp, İl ya da İlçe Spor Güvenlik Kurulu tarafından aksi bir karar alınmadığı sürece Passolig Kartınızın logosu ev sahibi takıma aitse, ev sahibi takımın tribünlerinden, kartınızın logosu misafir takımın logosuna sahipse misafir takım tribünlerinden bilet alabilir, Spor Toto Süper Lig ve Spor Toto 1. Lig'deki tüm maçlara giriş yapabilirsiniz.

Maç girişinde turnike veya el terminali Passolig Kartımı okumuyor. Ne yapabilirim?

Passolig Kartınız ile ilk kontrol noktasında veya turnike geçişi sırasında kartınızın okunmadığı durumlarda, stadyum yardım masası gişelerine başvurabilirsiniz. Gişedeki görevli personel, gerekli kontrolleri yaptıktan sonra tarafınıza vereceği Tek Girişlik Pass Kart ile maça giriş yapabilirsiniz. Fakat bundan sonraki maçlarda sorun yaşamamanız için Passolig İletişim Merkezi’ni arayarak kartınızı mutlaka yeniletmeniz gerekmektedir.

E-Bilet Yıllık Kullanım Bedeli nedir?

14.04.2011 tarihinde Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe alınan 6222 sayılı Sporda Şiddet ve Düzensizliğin Önlenmesine Dair Kanun kapsamında uygulamaya giren E-Bilet sistemine uygun üretilen Passolig Kartlarından yıllık olarak E-Bilet Yıllık Kullanım Bedeli tahsil edilir. E-Bilet Yıllık Kullanım Bedeli senede bir defa tahsil edilir ve kullanım süresi 1 yıldır. Spor Toto Süper Lig ile Spor Toto 1.Lig maçlarına bilet satın alabilmeniz ve bu maçları stadyumlarda izleyebilmeniz için her yıl yenilenmesi gerekir.

E-Bilet Yıllık Kullanım süresini uzatmanın bedeli nedir?

25 Temmuz 2018 tarihi itibariyle E-Bilet Kullanım Süresi uzatma işlemlerinde uygulanacak fiyatlar; Beşiktaş, Galatasaray, TFF logolu Passolig Kart ve logosuz Passolig Kart için 41,50TL, Fenerbahçe için 39TL, Trabzonspor için 35,50TL, Ankaragücü için 30TL, Bursaspor için 29TL, Osmanlıspor, Orduspor ve Bucaspor logolu Passolig Kartlar için 22,12TL'dir. Bunlar dışındaki kulüpler için ise 22,50TL’dir. E-Bilet Yıllık Kullanım Süresi uzatma işlemlerinden elde edilen gelirler, başvurularda elde edilen gelirlerde olduğu gibi kulüplerimize finansal katkı sağlamak üzere oluşturulan gelir havuzuna aktarılmaktadır. Bununla birlikte Passolig Kart sahibi taraftarlara sunulan kampanya ve avantajlar dünyası, E-Bilet Kullanım bedellerinin çok üzerinde bir maddi değer yaratmaktadır.

E-Bilet kullanım süremi uzatmazsam ne olur?

Passolig Kartınızı alışverişlerinizde kullanmaya devam edebilirsiniz. Ancak bu bedeli ödememeniz durumunda Spor Toto Süper Lig ve Spor Toto 1.Lig müsabakaları için maç bileti ve kombine satın alamaz, bu maçların biletleri Passolig Kartınıza transfer edilemez ya da müsabakalar için stadyumlara giriş yapamazsınız.

E-Bilet Yıllık Kullanım süresini nasıl uzatabilirim?

Passo Mobil Uygulaması’ndan, www.passo.com.tr’den , www.passolig.com.tr’den 0850 724 33 44 Passolig İletişim Merkezi’nden, N Kolay İşlem Merkezleri’nden ve stadyum gişelerinden Passolig Kartınızın E-Bilet kullanım süresini uzatabilirsiniz.
E-Bilet kullanım süresini ister Passolig Kartınız ile isterseniz diğer banka kredi kartları ile uzatabilirsiniz. Passolig Kartınızın E-Bilet kullanım süresini hemen uzatmak için tıklayınız.

Başkasına ait Passolig Kartın E-Bilet Kullanım Süresini nasıl uzatırım?

www.passolig.com.tr ve www.passo.com.tr üzerinden, E-Bilet kullanım süresini uzat butonuna tıklayıp; TC Kimlik numaranızı ve cep telefonunuzu girerek başkasına ait E-Bilet kullanım süresini uzat butonu üzerinden bir yakınınızın Passolig E-Bilet kullanım süresini uzatabilirsiniz. Detaylı anlatım için kısa videomuzu izleyebilirsiniz?

Birden fazla Passolig Kartım var, hangi Passolig Kartımın E-Bilet kullanım süresini uzatmalıyım?

E-Bilet kullanım süresi Passolig Kartınızı almaya başladığınız tarih itibariyle işlemeye başlar, dolayısı ile kartlarınızın E-Bilet kullanım geçerlilik süreleri birbirlerinden farklı olabilir. Passolig Kartlarınızın E-Bilet kullanım sürelerini öğrenmek için tıklayınız.

Eğer Passolig Kartlarınızın E-Bilet kullanım süreleri aynı anda sona eriyor ve bunlardan sadece birinin süresini uzatırsanız, maç bileti alımı ve stadyum girişlerinini bu kart ile yapabilirsiniz. E-Bilet kullanım süresini uzatmadığınız Passolig Kartınız ile maç bileti satın alamaz, stadyumlara giriş yapamazsınız.

Passolig Kartımın E-Bilet kullanım süresinin ne zaman dolacağını nasıl öğrenebilirim?

Buraya tıklayarak Passolig Kartınızın E-Bilet kullanım süresi ile ilgili bilgiyi hemen alabilir, süresi dolan kartınızın E-Bilet kullanım süresini uzatabilirsiniz.

Bunun dışında 0 (850) 724 33 44 Passolig İletişim Merkezi’ni arayarak Passolig Kartınızın E-Bilet kullanım süresi ile bilgi alabilirsiniz.

Passolig Kart'ımla ödeme yapamıyorum, neden?

Passolig Kart'ınızda yeterli bakiye olmayabilir. Eğer Passolig Kart'ınız kredi kartı özelliği taşıyorsa limitiniz yetersiz  veya internet alışverişine (mail order) açık olmayabilir. Banka kartı veya ön ödemeli cüzdan özelliği taşıyan Passolig Kart’ına sahipseniz kartınızda yeterli bakiye olmayabilir. Kartınızdaki bakiyeyi kontrol ettikten sonra lütfen tekrar deneyiniz.

Passolig Kart'ımda yeterli bakiye bulunmaması durumunda nasıl ödeme yapabilirim?

Passolig Kart'ınızda yeterli bakiye bulunmaması durumunda www.passo.com.tr  adresinden ana sayfada “Bilet Al” sekmesinin altında bulunan “Passolig Karta Para Yükle” butonuna tıklayarak kartınıza güvenli ve hızlı bir biçimde para yükleyebilirsiniz. Ayrıca;

Passolig Kart'ınıza para yükleyebilirsiniz.

PTT şubelerinden nasıl yükleme yapabilirim?

Size en yakın PTT Şubesindeki gişelerden TC Kimlik numaranızı ve yükleme yapmak istediğiniz tutarı belirterek yükleme yapabilirsiniz.

PTTmatik'lerden nasıl yükleme yapabilirim?

  • Kartsız işlemler için GİRİŞ tuşuna basın.
  • Anlaşmalı Banka İşlemlerinden, Aktifbank’ı seçin.
  • Açılan menüden, Passolig Kart'a Nakit Yatırma’yı tıklayın.
  • TC Kimlik numaranızı girip DEVAM’a basın.
  • Bu bilgiler onayladıktan sonra yükleme yapmak istediğiniz tutarı girin ve PTTmatik’in para yükleme haznesinden bu tutarı yatırın.

N Kolay işlem merkezlerinden nasıl yükleme yapabilirim?

Passolig Kart'ınız veya TC Kimlik No'nuz ile size en yakın N Kolay işlem merkezine giderek, sadece cep telefonu numaranızı ve yükleme yapmak istediğiniz tutarı girerek işleminizi tamamlayın.

EFT ile nasıl yükleme yapabilirim?

EFT ile kartınıza para yüklemek için ilgili alanlara aşağıdaki bilgileri yazın;

  • Banka Adı: “Aktif Bank” seçin.
  • İl: “İstanbul” seçin.
  • Şube: “997-Passolig Şubesi” seçin.
  • Alıcı Adı: “Ad-Soyadınızı” yazın.
  • Hesap Numarası: “Passolig Kart numarası veya TC Kimlik No” yazıp, ödeme tutarını yazarak onaylayın.

Akbank ATM’lerinden Nasıl Yükleme Yapabilirim?

Size en yakın Akbank ATM’sine gidip “Giriş” tuşuna basın. Kartsız işlemler menüsünden Aktif Bank Ödemeleri butonuna basın. Bir sonraki ekrandaki hatırlatma mesajını, Devam butonuna basarak geçin. Sırasıyla para yatırmak istediğiniz Aktif Bank hesap numaranızı, TC Kimlik numaranızı ve yatırmak istediğiniz tutarı girin. Bilgilerinizi onaylayıp, ATM’nin para yükleme haznesinden bu tutarı yatırın.

Vakıfbank ATM’lerinden Nasıl Yükleme Yapabilirim?

Size en yakın Vakıfbank ATM’sine gidip “Giriş” tuşuna basın. Kartsız işlemler menüsünden “Aktif Bank & Passolig İşlemleri” butonuna basın. Sırasıyla para yatırmak istediğiniz Aktif Bank hesap numarınızı, TC kimlik numaranızı ve yatırmak istediğiniz tutarı girin. Bilgilerinizi onaylayıp, ATM’nin para yükleme haznesinden bu tutarı yatırın.

İnternetten işlem yaparken, referans numaram gelmedi. Bilet alabildim mi?

Bilet satın alma işleminiz tamamlandığında referans numaranız e-posta ve SMS ile bildirilecektir.
Bildirim almamanız durumunda 0850 724 33 44 no’lu Passolig İletişim Merkezi’ne başvurabilirsiniz.

Satın alma işlemim sırasında hata mesajı ile karşılaştım. İşlemim başarılı oldu mu?

Satın alma işlemi sırasında sistemsel bir hata ile karşılaştığınızda satın alma işleminin gerçekleşip gerçekleşmediğini “Biletlerim” ekranından kontrol edebilirsiniz. Bilet satın alma işlemini gerçekleştirdiğinizde satın aldığınız biletler “Biletlerim” sekmesi altında görüntülenecektir. Satın aldığınız biletleri görüntüleyemiyorsanız, 0850 724 33 44 no’lu Passolig İletişim Merkezi’ne başvurabilirsiniz.

Biletimde kategori değişikliği yapabilir miyim?

Satın almış olduğunuz biletinizi farklı bir kategori ile değiştiremezsiniz.  

Bilet aldıktan sonra etkinliğe katılamayacağımı farkettim, iptal işlemi yapabilir miyim?

Satın almış olduğunuz biletinizi farklı bir kategori ile değiştiremez ve biletinizi iptal ettiremezsiniz.

Bilet aldıktan sonra etkinliğe katılamayacağımı fark ettim, bilet sahibini değiştirebilir miyim?

Biletinizi bir başka Passolig Kart'ı sahibine transfer edebilirsiniz. Transfer işleminin başarılı olması için transfer edilecek kişinin geçerli bir Passolig Kart'ı olması, aynı ya da izin verilen kart türüne sahip olması ve transferi yapılacak maçın biletine sahip olmaması gerekmektedir.

Passo Mobil Uygulaması üzerinden Bilet Transferi nasıl yapılıyor?

• Passo Mobil Uygulaması’na giriş yapın.
• “Biletlerim” sekmesini açın ve ilgili maçı seçin, “Transfer et” butonuna basın
• Transfer etmek istediğiniz maçın karşısındaki “TC Kimlik no” kutucuğuna maç biletinizi transfer edeceğiniz kişinin TC Kimlik numarasını yazın ve “Transfer et” butonuna basın.
• “Bilet Transferi” başlığı altında transfer edilen kişinin TC Kimlik numarasını görüyorsanız bilet o kişiye transfer edilmiş demektir.
Transfer işleminin başarılı olması için transfer edilecek kişinin geçerli bir Passolig Kart'ının olması, aynı ya da izin verilen kart türüne sahip olması ve transferi yapılacak maçın biletine sahip olmaması gerekmektedir.

www.passo.com.tr üzerinden Bilet Transferi nasıl yapılıyor?

• http://www.passo.com.tr’ye üye girişi yapın.
• Profilinizi görüntüleyin ve “Biletlerim” sekmesini açın.
• Transfer etmek istediğiniz maçın karşısındaki “TC Kimlik no” kutucuğuna maç biletinizi transfer edeceğiniz kişinin TC Kimlik numarasını yazın ve “Tanımla” butonuna basın.
• “Bilet Transferi” başlığı altında transfer edilen kişinin TC Kimlik numarasını görüyorsanız bilet o kişiye transfer edilmiş demektir.
Transfer işleminin başarılı olması için transfer edilecek kişinin geçerli bir Passolig Kart'ının olması, aynı ya da izin verilen kart türüne sahip olması ve transferi yapılacak maçın biletine sahip olmaması gerekmektedir.

Satın almış olduğum maç biletinin koltuk bilgilerini unuttum, nasıl öğrenebilirim?

Bilet satın alma esnasında vermiş olduğunuz e-posta adresiniz ve cep telefonunuza da blok, sıra, koltuk bilgileriniz bilgilendirme amaçlı gönderilecektir.

“Koltuk” yazıp bir boşluk bırakarak TC kimlik numaranızı 6033'e gönderin*, biletinize ait koltuk bilgileri SMS ile size gelsin.

Ayrıca stadyumda bulunan görevlilere Passolig Kart'ınızı ibraz ederek; blok, sıra, koltuk ve turnike bilgilerinizin yazılı olduğu bilgi fişini ücretsiz olarak temin edebilirsiniz.

*Göndereceğiniz her mesaj için GSM operatörünüz tarafından, sizden 1 kısa mesaj ücreti alınmaktadır. Passolig tarafından gönderilen mesajlar için size herhangi bir ücret yansıtılmamaktadır.

Bilet satın aldığım maç iptal oldu veya ertelendi, ne yapmalıyım?

İlgili karşılaşma etkinlik gününden önce ya da etkinlik sırasında herhangi bir sebeple iptal edildiğinde veya ertelendiğinde, bu durumda uygulanacak prosedürü ev sahibi kulüp belirleyecektir. Konuyla ilgili www.passo.com.tr’den, Passolig İletişim Merkezi’nden (0850 724 33 44) bilgi alabilirsiniz.

Passolig Kartımı kaybettim / çaldırdım, maça girebilir miyim?

Bilet aldınız ancak kayıp/çalıntı kart şikayeti ile kartınızı iptal ettirmiş ve yeni kartınız halen size ulaştırılmamış ise stadyum gişelerinden ücretsiz bir şekilde Passolig Tek Girişlik Pass Kart temin edebilirsiniz veya akıllı telefonlarınızdan Passo Mobil Uygulaması ile stadyuma giriş yapabilirsiniz.

Passolig Kart'ımı  başkasına vererek maça girişini sağlayabilir miyim?

Passolig Kart'ı sizin adınız, soyadınız, TC Kimlik numaranız ve fotoğrafınızın bulunduğu size özel bir karttır. Bu kart ile başka bir kişinin stadyuma girmesi kanunen yasaktır.

Ancak www.passo.com.tr adresine girerek ilgili maç için hakkınızı dilediğiniz kişinin Passolig Kart'ına transfer edebilirsiniz. Biletinizi transfer ettiğiniz kişi Passolig Kart'ı ile tanımlı maça başka hiçbir işlem yapmadan girebilir.

Taraftarı olduğum takımın kombinesini nasıl alabilirim?

www.passo.com.tr'ye giriş yapıp, kombinesini almak istediğiniz takımı seçerek satın alma işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Passolig Kartınız ile yalnızca kart takımınızın kombinesini alabilirsiniz. Farklı bir takıma ait kombine almak istiyorsanız; www.passolig.com.tr üzerinden kombinesini almak istediğiniz takımı seçip, yeni bir kart başvurusu yaparak satın alma işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Kombine transferi nedir?

Kombine sahibinin gidemeyeceği maçın haklarını, bir seferliğine, bir başka Passolig Kart sahibine transfer etmesine kombine transferi denmektedir. Kombine transferi gerçekleştiren kombine sahibi, haklarını devrettiği için, maça gidemeyecektir. Kombine transferi tüm sezonu kapsamamakta, sadece satışa açılan maçlar için uygulanmaktadır.

Kombinemde tanımlı bir maçı www.passo.com.tr üzerinden arkadaşıma nasıl transfer ederim?

  • http://www.passo.com.tr ye üye girişi yapın.
  • Profilinizi görüntüleyin ve “Kombinelerim” sekmesine tıklayın.
  • “Kombine Transferi” sekmesine tıklayın
  • Kombinenizi ve transfer etmek istediğiniz maçı seçin.
  • Transfer edilecek kişinin TC Kimlik numarasını “TC Kimlik No” kutucuğuna yazın ve “Tanımla” butonunu tıklayın.
  • “Bilet Transferi” başlığı altında transfer edilen kişinin TC Kimlik numarasını görüyorsanız ilgili maça ait hakkınız o kişiye transfer edilmiş demektir.

Kombinemde tanımlı bir maçı Passo Mobil Uygulama üzerinden arkadaşıma nasıl transfer ederim?

• Passo Mobil Uygulamaya giriş yapın.
• “Biletlerim” sekmesini açın ve ilgili maçı seçin sağ üst köşeden “Kombinelerim” sekmesine tıklayın, “Transfer Et” butonuna basın,
• Transfer etmek istediğiniz maçın altındaki “TC Kimlik No” kutucuğuna maç biletinizi transfer edeceğiniz kişinin TC Kimlik numarasını “yazın ve “Transfer Et” butonuna basın.

Transfer işleminin başarılı olması için transfer edilecek kişinin geçerli bir Passolig Kart'ının olması, aynı ya da izin verilen kart türüne sahip olması ve transferi yapılacak maçın biletine sahip olmaması gerekmektedir

Transfer yapılan kişi kombine sahibine geri transfer yapabilir mi?

Transfer yapılan kişi kombinesini asıl sahibine geri transfer edebilir. 

Transfer yapan kombine sahibine, farklı bir kişiden bilet/kombine transfer edilebilir mi?

Passolig Kart sahibi biri, transferi yapan kombine sahibine bilet/kombine transferi yapabilir.

Transfer yapıldıktan sonra transferi yapan kombine sahibi bilet alabilir mi?

Kombine sahibi transferi yaptıktan sonra kendisine yeni bir bilet alabilir. 

Transfer işlemini sezonluk olarak nasıl yapabilirim?

Kombine Biletlerde sezonluk olarak devir yapılmamaktadır.   

Kombinem ile bir başkası maça giriş sağlayabilecek mi?

Kombinenizi passo.com.tr sitesi üzerinden PASSOLİG Kart'ı olan istediğiniz kişiye istediğiniz maç veya maçlar için transfer edebilirsiniz.
Bunun için sadece passo.com.tr’ye girip transfer adımlarını tanımlamanız yeterli olacaktır. Kombinenizi transfer ettiğiniz kişi PASSOLİG Kart'ı ile tanımlı maça başka hiçbir işlem yapmadan girebilir.

N Kolay işlem merkezlerinden bilet nasıl alınır?

  • Size en yakın N Kolay işlem merkezini bulmak için lütfen tıklayınız.
  • Türkiye genelindeki binlerce N Kolay işlem merkezinden birine gidin.
  • Ana menüden “PASSOLİG İŞLEMLER’ini seçin.
  • “MAÇ BİLETİ SATIN ALMA” seçin.
  • İstediğiniz ligi ve maçı seçin.
  • Bilet kategorisini, blok ve koltuğunuzu seçin.
  • Seçtiginiz koltuğu TC Kimlik numaranıza tanımlayın.
  • Ödemenizi yapıp, satın alma işleminizi tamamlayın.
  • Satın aldığınız bilete ait bilgiler size SMS ve e-posta kanalı ile gönderilecektir.

Passolig Müşteri Hizmetleri'ne nasıl ulaşabilirim?

0850 724 33 44 nolu telefon numarasından 7/24 müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz.

Telefon numaramı değiştirdim. Ne yapmalıyım?

0(850) 724 33 44 Passolig İletişim Merkezi’ni arayarak telefon numarası bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

Şikayetimi nereye ve nasıl iletebilirim?

Her türlü görüş, öneri ve şikayetlerinizi 0(850) 724 33 44 no’lu Passolig İletişim Merkezi’ne veya İletişim formunu doldurarak iletebilirsiniz.

Yasaklı kişi listesi nedir?

6222 sayılı Sporda Şiddet ve Düzensizliğin Önlenmesine Dair Kanun gereğince, TC İçişleri Bakanlığı Emniyet Genel Müdürlüğü tarafından futbol müsabakalarına girişi yasaklanmış kişilerdir. Bu kişiler yasaklı olduğu süre zarfı içerisinde Passolig Kart’ına bilet tanımlaması yapamayacak ve bir başka kart sahibinden bilet tanımlaması yaptıramayacaktır. Yasaklı kişi listesinde olan kombine kart sahipleri, yasaklı oldukları süre boyunca futbol müsabakalarına giriş yapamayacaktır.

Seyirden men cezası hakkında bilgi almak istiyorum. Bu konuda hangi merciden yardım alabilirim?

Seyirden men cezası hakkında detaylı bilgi almak için bağlı bulunduğunuz İl-İlçe Emniyet Müdürlüklerinin varsa Spor Güvenlik Şube Müdürlüklerine yoksa Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğü altındaki Spor Büro Amirliklerine danışabilirsiniz. Seyirden men cezası alıp almadığınız, cezanızın kalkıp kalkmadığı ya da ne şekilde kaldırılabileceği ile ilgili bu mercilerden bilgi alabilirsiniz. Konu ile ilgili, Türkiye Futbol Federasyonu ve Passolig uygulayıcı konumda olup, cezanın kaldırılması hususunda bu kurumların alabileceği bir aksiyon bulunmamaktadır.

Bilet rezervasyonu yapabilir miyim?

Bilet satın alma işlemlerinde rezervasyon uygulaması yapılmamaktadır.

Bilet fiyatlarına KDV dahil mi?

Belirlenmiş müsabaka bilet fiyatlarına KDV dahildir.

Hizmet bedeline neler dahil?

www.passo.com.tr  internet sitemiz, çağrı merkezimiz, Türkiye çapındaki binlerce N Kolay işlem merkezleri ve mobil biletleme uygulamaları ile izlemek istediğiniz maçın biletlerine daha hızlı, kolay ve güvenilir yollardan ulaşmanızı sağlamak amacıyla hizmet bedeli alınmaktadır. Bu bedel satın alma sırasında açıkça belirtilecektir.

Bilet fiyatını kim belirler?

Bilet fiyatları ev sahibi statüsündeki kulüp tarafından belirlenmektedir.

65 yaş üstü indirim yapıyor musunuz?

Bilet fiyatlarında yaş ve statü indirimi uygulanmamaktadır.

Kargom neden gecikti?

Kartınız, kargoya iletildikten sonra ortalama 15 gün içerisinde elinizde olacaktır. Bir gecikme ya da sorun olduğunu düşünüyorsanız, 0850 724 33 44 no’lu Passolig İletişim Merkezi’ne durumunuzu bildirebilirsiniz.

×

Passolig Kart(lar)ın E-Bilet Kullanım Süreleri aşağıda belirtilmiştir.

E-Bilet Kullanım Süresi’ni uzatmak istediğiniz Passolig Kartı seçerek işleminize devam edebilirsiniz.


Passolig Debit Kartı Passolig Kredi Kartı
Yıllık E-Bilet kullanım bedeli
E-Bilet geçerlilik tarihi
Passolig Debit Kartı Passolig Kredi Kartı
Kullanmakta olduğunuz Passolig Kartınız 2015-2016 sezonunda geçerli olmayacaktır. Yeni kart başvurusu için hemen tıklayınız Click
×

Ödemeniz gereken tutarın 'lik kısmı KDH limitinizden tahsil edilecektir.

Onaylıyor musunuz?

×

Ödemeniz gereken tutarın 'lik kısmı KDH limitinizden tahsil edilecektir.

Onaylıyor musunuz?